Carles Fons Poquet

Em reconec com un ciutadà capficat en ser feliç i en contribuir al fet que la resta també ho siga. Pare d'un fill i d'una filla. Company de vida de una persona meravellosa.

He cursat estudis de Relacions Laborals a la Universitat de València, soc Animador Juvenil, Tècnic Intermedi de prevenció de Riscos Laborals, i he treballat de Tècnic de Formació Professional a Forem PV i com a monitor i Coordinador de Projectes d'Animació a l'Ajuntament de Meliana (Horta Nord).

Participe a ATTAC des del moment de la seua creació, a l'any 2001, a l'estat espanyol i al País Valencià i des del 2014 fins al març del 2017 he desenvolupat la responsabilitat de Coordinador d'ATTAC-Espanya.

També he participat de diversos Fòrums Socials Mundials, a Brasil i Veneçuela en representació d'ATTAC-Espanya.

Implicat en l'actualització del pensament i l'acció sindical que correspon al segle XXI des de la Federació d'Ensenyament de CCOO PV.

Participant del moviment d'homes per la igualtat, per a la denúncia i superació del Patriarcat, cofundador de l'espai d'Homes Valencians per la Igualtat.

"Tallerista" i formador sobre masculinitats i la superació dels models patriarcals.

He sigut docent de l'Escola de Ciutadania en Femení Maria Moliner, sóc membre de la Plataforma per uns Permisos Iguals i Intransferibles per Naixement i Adopció (PPIINA), i associat a FACUA-Consumidors i consumidores en Acció.

Inscrit en PODEM des dels seus inicis, a l'any 2014.

Gestione i mantinc el blog http:

Mi motivación es la de contribuir a desarrollar un proyecto político en el País Valencià, y el estado español, que posibilite la conformación de poder popular, para promover el cambio necesario desde las instituciones que garanticen el cumplimiento de los Derechos Humanos y el buen vivir de la ciudadanía. Considero que PODEM es una herramienta fundamental para ello.