Cristian Santiago De Jesus

En l'actualitat sóc regidor i portaveu de Podem a l'Ajuntament d'Alcoi. Vaig ser coordinador del primers Pressupostos Partícipatius de la ciutat. I en l’actualitat coordine la creació de l’Observatori Municipal de l’Habitatge.

Sóc sociòleg, especialitzat en Relacions Internacionals.

Com activista polític, i ferm defensor dels Drets Humans, sóc membre de l'Associació de Solidaritat i Pau amb Palestina Unadikum. Formant part de la Campanya Internacional de BDS.

Sent jugador professional d'hoquei patins, vaig donar un pas endavant amb la irrupció del 15M, amb la voluntat de combatre la injustícia social. I treballar per transformar la societat i fer-la un lloc millor.

Ara més que mai, necessitem un partit fort i estable. Un partit unit. Hem de ser conscients que hem de ser una ferramenta útil i transformadora en les institucions amb l’objectiu de poder desenvolupar polítiques públiques que posen al centre a la gent.

Davant d’un dels moments més durs de les últimes dècades, és l’hora de sumar forces i esforços, responsabilitat i generositat, veus i fraternitat. Som conscients que ens cal construir un país on viure dignament i que siga capaç d’afrontar amb garanties els reptes socio-econòmics d’aquesta nova etapa i ser un actor protagonista en la reconstrucció de la nostra terra. Amb unes polítiques públiques valentes al servei de la vida i respectuoses amb l'entorn. Que enforteixin allò públic davant del model privatitzador i precaritzat de la dreta. Que protegeixin a les majories. I tinguin cura de les famílies que més ho necessiten.

Cal reconstruir-nos com a poble, fugint de les receptes neoliberals de les retallades per a poder combatre amb fermesa l’emergència climàtica, les desigualtats socials i aconseguir una societat més justa i igualitària.

És l’hora de treballar per a construir un PODEM fort que enforteixi al nostre Govern. És l’hora de Governar Unides.