Ferran Martínez Ruiz

Vaig nèixer en 1988 i tota la vida he viscut en Tres Forques, un barri perifèric de la ciutat de València. La meua implicació activa en política començà quan tenia 17 anys, quan un grup de companys vam formar una assemblea de joves. També vaig estar actiu en les mobilitzacions estudiantils promogudes per les assemblees d'estudiants, primer contra el Pla Bolonia i més tard contra l'augment de les taxes, les retallades i la LOMCE.

Soc llicenciat en Economia per la Universitat de València. En 2012 un grup d'estudiants prenèrem la iniciativa de crear la publicació Economia 21, un col·lectiu dedicat al pensament econòmic crític. Durant anys vaig anar enllaçant diferents treballs precaris en l'hosteleria, com a comercial i administratiu.

La meua implicació en Podemos va començar en febrer de 2014 amb la creació del Cercle de València. Des d'aleshores he seguit militant activament. He format part del Consell Ciutadà Valencià i actualment soc diputat d’Unides Podem en Les Corts Valencianes.

Contribuir en tot allò que puga en aquesta nova etapa que afrontem.