Laura Alzamora Merino

Vaig néixer el 1987 i sóc veïna d L’Hospitalet de Llobregat on he viscut fins als 18 anys. A partir d'aquí per estudis i per motivacions personals he voltat per diferents barris de Barcelona, he viscut a Santa Coloma, a Tarragona i fins i tot a Nicaragua, però sempre ha estat vinculada d'una o altre manera amb la ciutat.

Sóc Llicenciada en Psicologia per la Universitat Rovira i Virgili i actualment curso el Grau d'educació social a la Universitat Oberta de Catalunya.

Dedicada sempre, tant professionalment, com de forma voluntària, al treball comunitari i social, especialment amb infants, em desenvolupo actualment com a responsable d'un projecte d'acompanyament i suport a famílies en situació de risc a una Fundació d'acció social que treballa als barris de Bellvitge i el Gornal.

Sempre m'he identificat com una persona amb un sentiment solidari i de justícia, que pensa que s'ha de lluitar per a millorar la vida de les persones, especialment en aquells indrets, barris i ciutats on les persones són més vulnerables. Tot i que fa temps que m'interesso per la política, no és fins que sorgeix el moviment del 15M, que començo a involucrar-me de forma activa en espais o moviments amb ideologies d'esquerra.

Penso que Podem es el partit que realment ha canviat la forma de fer política, i per tal que pugui liderar l’espai d’esquerres primer ens hem de fer forts per dins. Tenim les ganes, les persones i la mirada posada al carrer.

En el moment actual, a Catalunya, es indispensable que un partit fort com Podem, tingui darrere un equip cohesionat, compost per persones motivades amb idees noves, oberts al diàleg, i amb moltes ganes de ser presents.