Loren Rider Jiménez

Vaig nèixer a Sant Feliu de Llobregat el 3 de desembre de 1974. Sóc tècnica administrativa i tècnica en prevenció de riscos professionals. Diplomada en relacions laborals per la Universitat de Barcelona i Postgrau per la UAB, “Idees i experiències Polítiques Transformadores”.

Formadora sindical des de l’any 2007 portant a terme l’itinerari formatiu de forma itinerant per tota Catalunya a la representació sindical d’empreses privades i de caràcter públic.

Agent i formadora antirumor intercultural des de l’any 2011 a l'Ajuntament de Barcelona.

Militant de Podem des de l’any 2014 formant part de les seves bases. Actualment represento Podem a Sant Feliu de Llobregat al govern municipal del Ajuntament de Sant Feliu des de les darreres eleccions municipals del any 2019

Sóc Consellera al Consell Comarcal del Baix Llobregat.

@LorenRiderJ

Mi principal motivación es la lucha por los derechos humanos, en especial los de las más vulnerables. Y para hacerlo es importante tener un equipo formado por personas con espíritu constructivo colectivo. Es imprescindible sumar para poder seguir construyendo un Podem Cataluña fuerte y organizado, utilizando las políticas públicas como herramienta de transformación poniendo a las personas en el centro.